Comandarea produselor comercializate pewww.ozoncompany.ro se face:
SC OZON COMPANY SRL se obliga, prin reprezentantii sai, sa furnizeze clientului toate informatiile necesare sau solicitate, intr-un mod adecvat mijlocului de comunicare la distanta utilizat, folosind un limbaj inteligibil, atat pana la finalizarea contractului, cat si dupa aceasta perioada.
In cazul in care contractul este incheiat printr-un mijloc de comunicare la distanţă ce permite un spaţiu sau un timp limitat pentru afişarea informaţiei, vanzatorul se obliga sa furnizeze prin mijlocul de comunicare respectiv, inaintea incheierii contractului, cel puţin informaţiile precontractuale referitoare la principalele caracteristici ale produsului sau serviciului, identitatea sa in calitate de vanzator, preţul total, dreptul la retragere, durata contractului, precum si modalitatea de incetare a contractului.
In cazul in care urmează să se incheie un contract la distanţă prin intermediul telefonului, vanzatorul trebuie să confirme oferta clientului, al cărui angajament incepe doar după ce acesta a semnat oferta sau după ce şi-a trimis consimţămantul scris.
Momentul incheierii contractului la distanţă il constituie momentul confirmării, pe un suport durabil, de către client a acceptării comenzii transmise de vanzator.
Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si va fi transmisa clientului, intr-un mod adecvat, eligibil, de catre vanzator.
Data de livrare poate fi stabilita, de comun acord, intre vanzator si client.
Pretul final al comenzii, inclusiv taxele aferente de transport, vor fi transmise clientului chiar si fara solicitare din partea acestuia.
Taxele de transport vor fi calculate in functie de greutatea coletelor ce urmeaza sa fie expediate, precum si de localitatea unde se va face livrarea.
Livrarea produselor comandate se face exclusiv prin intermediul Fan Courier.
Puteti verifica reteaua Fan Courier, precum si aria de acoperire accesand siteul Fan Courier. In cazul in care localitatea de livrare nu se afla in aria de acoperire Fan Courier, vanzatorul, de comun acord cu clientul, va stabili si va oferi acestuia solutia optima si, implicit, va transmite acestuia pretul final al livrarii.
Pentru Clientii din strainatate, pretul final al Comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar livrarea se va face dupa acceptarea explicita a acestui pret de catre client.
Pentru produsele care nu se afla in stoc, SC OZON COMPANY SRL se obliga sa prezinte clientului variante de produse cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate.
La solicitarea Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritatile oficiale.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier a datelor solicitate.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar mentionat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catrewww.ozoncompany.ro la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie, manual de utilizare etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire.
www.ozoncompany.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor sau de a refuza primirea produselor care nu respecta intocmai conditiile enumerate mai sus.
Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere (in perioada de 14 zile calendaristice, clientul nu este obligat sa ofere justificare pentru returnarea produselor livrate de catre vanzator).
In cazul in care vanzatorul nu a transmis clientului informaţiile privind dreptul de retragere/returnare detaliat mai sus, perioada de retragere/returnare expiră la 12 luni de la sfarşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.
Se considera ca si data de incheiere a contractului data de livrare efectiva a produsului/produselor de catre vanzator, prin intermediul curierului, catre client. De la aceasta data, clientul are dreptul legal de a solicita retragerea din contract, fara a fi nevoit de isi justifice decizia.
Inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile, clientul este obligat sa informeze vanzatorul cu privire la decizia sa, prin aceleasi mijloace de comunicare la distanta folosite si la incheierea contractului.
Obligatiile care revin vanzatorului in cazul retragerii clientului din contractul la distanta :
Obligatiile care revin clientului in cazul retragerii din contractul la distanta :
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Pentru produsele achizitionate se asigura garantie in conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs.
Certificatul de garantie insoteste produsul/produsele livrate clientului.
Persoana juridica ce asigura garantia este cea mentionata pe Certificatul de garantie al produsului.
Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:
Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe Certificatul de garantie. In afara cazului in care este specificat altfel, costul transportului este suportat de Client.
Cauze de pierdere a garantiei:
www.ozoncompany.ro NU ofera garantii Clientilor:
Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.
Folosirea site-ului www.ozoncompany.ro (vizitarea sau cumpararea produselor) implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor!
Va rugam sa parcurgeti cu atentie randurile urmatoare pentru a evita orice neintelegeri ulterioare. Navigarea pe site-ul www.ozoncompany.ro echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea acestor termeni si conditii.
www.ozoncompany.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si Conditiile de folosire, fara niciun fel de notificare prealabila.
Termenii si conditiile prezentate respecta reglementarile legislative aflate in vigoare:
Ordonanta de urgenta nr 34/2014 din 04/06/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si modificarea si completarea unor acte normative.
Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata.
Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.
Intregul continut al acestui site – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date – este proprietatea S.C. OZON COMPANY S.R.L. si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare (administrativ, civil sau penal). Fotografiile si datele pot fi folosite numai cu acordul scris al S.C. OZON COMPANY S.R.L.
Fotografiile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot surveni mici diferente fata de aspectul real al produselor comercializate (diferentele de aspect nu influenteaza calitatea si functionalitate produselor).
Prin site intelegem colectia de informatii obtinuta prin accesarea adresei de web www.ozoncompany.ro .
Datorita volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de catre producatori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.
Utilizator: Orice persoana care viziteaza site-ul www.ozoncompany.ro
Client/Consumator : Orice persoană fizică, persoana juridica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992.
Vanzator/profesionist : S.C. OZON COMPANY SRL, avand urmatoarele date de inregistrare: cod unic de inregistrare RO18642054, inregistrata la Registrul Comertului cu nr J40/7317/2006, cu sediul in Bucuresti, Cal. 13 Septembrie nr. 139, Bl. T1B, Sc.1, Et.5, Ap.17, Sector 5.
Produse si Servicii : Orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizat de catre vanzator clientului.
Comanda : Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract la distanta : Orice contract incheiat intre vanzator şi consumator in cadrul unui sistem de vanzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, pană la şi inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.
Garantie comerciala : Orice angajament din partea vanzatorului sau a unui producător (denumit in continuare garantul) faţă de client, in plus faţă de obligaţiile legale prevăzute la art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la garanţia legală de conformitate, de a rambursa preţul plătit sau de a inlocui, a repara sau a intreţine produsele in orice mod, in cazul in care acestea nu corespund specificaţiilor sau oricărei altei cerinţe din declaraţia privind garanţia sau din publicitatea relevantă disponibilă in momentul sau inaintea incheierii contractului la distanta.
Curier : Orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.
Continutul site-ului www.ozoncompany.ro : imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea SC OZON COMPANY SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC OZON COMPANY SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Utilizarea pe www.ozoncompany.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva.
Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. www.ozoncompany.ro isi selecteaza utilizatorii carora le trimite alerte si newslettere.
Completarea de catre utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a www.ozoncompany.ro si cu utilizarea si prelucrarea exclusiv de catre www.ozoncompany.ro pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus.
Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal, in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre SC OZON COMPANY SRL.
www.ozoncompany.ro nu solicita utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc.
Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului www.ozoncompany.ro sunt exprimate in Euro/RON si NU contin T.V.A. (in procent de 19%).
Pretul de referinta este fix si este exprimat in Euro. Pretul in RON se calculeaza conform cursului BNR la zi si este variabil.
SC OZON COMPANY SRL nu isi asuma responsabilitatea privind eventualele diferente de curs valutar, aparute din cauza defectiunilor tehnice.
SC OZON COMPANY SRL furnizează consumatorului informaţiile referitoare la preţ sau la maniera de calculare a preţului, impreună cu o estimare a costului total, pe suport hartie sau, dacă consumatorul este de acord, pe un alt suport durabil. Vanzatorul furnizează informaţiile menţionate mai sus, dar poate opta să nu le furnizeze pe suport hartie sau pe un alt suport durabil dacă consumatorul işi dă acordul expres.
Vanzatorul va pune la dispoziţia consumatorului respectivele informaţii intr-un mod adecvat mijlocului de comunicare la distanţă utilizat, folosind un limbaj simplu şi inteligibil. In măsura in care respectiva informaţie este prezentată pe un suport durabil, aceasta trebuie să fie lizibilă.
Comandarea produselor comercializate pewww.ozoncompany.ro se face:
SC OZON COMPANY SRL se obliga, prin reprezentantii sai, sa furnizeze clientului toate informatiile necesare sau solicitate, intr-un mod adecvat mijlocului de comunicare la distanta utilizat, folosind un limbaj inteligibil, atat pana la finalizarea contractului, cat si dupa aceasta perioada.
In cazul in care contractul este incheiat printr-un mijloc de comunicare la distanţă ce permite un spaţiu sau un timp limitat pentru afişarea informaţiei, vanzatorul se obliga sa furnizeze prin mijlocul de comunicare respectiv, inaintea incheierii contractului, cel puţin informaţiile precontractuale referitoare la principalele caracteristici ale produsului sau serviciului, identitatea sa in calitate de vanzator, preţul total, dreptul la retragere, durata contractului, precum si modalitatea de incetare a contractului.
In cazul in care urmează să se incheie un contract la distanţă prin intermediul telefonului, vanzatorul trebuie să confirme oferta clientului, al cărui angajament incepe doar după ce acesta a semnat oferta sau după ce şi-a trimis consimţămantul scris.
Momentul incheierii contractului la distanţă il constituie momentul confirmării, pe un suport durabil, de către client a acceptării comenzii transmise de vanzator.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata vor fi transmise clientului in functie de modalitatea aleasa pentru plasarea comenzii.
Vanzatorul va emite catre Client, dupa caz, factura proforma sau factura finala pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
In functie de valoarea produselor comandate, SC OZON COMPANY SRL isi rezerva dreptul de a solicita plata partiala sau integrala a contravalorii facturii, inainte de finalizarea comenzii (prin finalizarea comenzii se intelege livrarea produsului/produselor comandate catre client).
Inainte ca un client să incheie un contract sau să accepte o ofertă, vanzatorul se obliga se solicite consimţămantul explicit din partea consumatorului cu privire la orice plată suplimentară faţă de preţul stabilit anterior pentru obligaţia contractuală principală a profesionistului. In cazul in care vanzatorul nu a obţinut consimţămantul expres al consumatorului, insă l-a dedus utilizand opţiuni incluse in mod automat pe care consumatorul trebuie să le respingă pentru a evita plata suplimentară, consumatorul poate pretinde rambursarea acestei plăţi.
Modalitatea de plata va fi stabilita, de comun acord, intre vanzator si client.
Pentru produsele achizitionate se asigura garantie in conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs.
Certificatul de garantie insoteste produsul/produsele livrate clientului.
Persoana juridica ce asigura garantia este cea mentionata pe Certificatul de garantie al produsului.
Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:
Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe Certificatul de garantie. In afara cazului in care este specificat altfel, costul transportului este suportat de Client.
Cauze de pierdere a garantiei:
NU se acorda garantii in urmatoarele situatii:
Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.
Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si va fi transmisa clientului, intr-un mod adecvat, eligibil, de catre vanzator.
Data de livrare poate fi stabilita, de comun acord, intre vanzator si client.
Pretul final al comenzii, inclusiv taxele aferente de transport, vor fi transmise clientului chiar si fara solicitare din partea acestuia.
Pentru Clientii din strainatate, pretul final al Comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar livrarea se va face dupa acceptarea explicita a acestui pret de catre client.
Pentru produsele care nu se afla in stoc, SC OZON COMPANY SRL se obliga sa prezinte clientului variante de produse cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate.
La solicitarea Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritatile oficiale.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier a datelor solicitate.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar mentionat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catrewww.ozoncompany.ro la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie, manual de utilizare etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire.
www.ozoncompany.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor sau de a refuza primirea produselor care nu respecta intocmai conditiile enumerate mai sus.
Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere (in perioada de 14 zile calendaristice, clientul nu este obligat sa ofere justificare pentru returnarea produselor livrate de catre vanzator).
In cazul in care vanzatorul nu a transmis clientului informaţiile privind dreptul de retragere/returnare detaliat mai sus, perioada de retragere/returnare expiră la 12 luni de la sfarşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.
Se considera ca si data de incheiere a contractului data de livrare efectiva a produsului/produselor de catre vanzator, prin intermediul curierului, catre client. De la aceasta data, clientul are dreptul legal de a solicita retragerea din contract, fara a fi nevoit de isi justifice decizia.
Inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile, clientul este obligat sa informeze vanzatorul cu privire la decizia sa, prin aceleasi mijloace de comunicare la distanta folosite si la incheierea contractului.
Obligatiile care revin vanzatorului in cazul retragerii clientului din contractul la distanta :
Obligatiile care revin clientului in cazul retragerii din contractul la distanta :
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi, dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor www.ozoncompany.ro , alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor site-ului www.ozoncompany.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform legii penale.
Site ANPC :
Site Platforma SOL :
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO